menu icon

Výstavba 2. fáze Fashion Arena Outlet Center začne ještě letos

V ROCE 2010 PŘIBUDE DALŠÍCH 36 OBCHODNÍCH JEDNOTEK

Fashion Arena, první outletové centrum v Praze, oznámila již na sklonku minulého roku další rozšiřování. Územní rozhodnutí a stavební povolení nabyla právní moci, a proto developeři projektu TK Development a LMS Outlets potvrdili, že se ještě letos začne v pražských Štěrboholech na křižovatce Průmyslové a Štěrboholské radiály stavět druhá fáze tohoto outletového centra. V roce 2010 tak Fashion Arena získá dalších 36 obchodních jednotek " 26 jich dotvoří pomyslnou podkovu (tvar centra) a 10 malometrážních obchodů vyroste vedle dětského hřiště. Nové obchody druhé fáze zaberou pronajímatelnou plochu o velikosti 7 200 m2, výše investic dosáhne 160 mil. Kč. Generálním dodavatelem stavby bude stejně jako u první fáze společnosti GEMO Olomouc.

K dnešnímu dni je v outletovém centru Fashion Arena zákazníkům k dispozici 74 značkových obchodů, druhá fáze reaguje na zájem o další obchodní prostory. Proto byl také navýšen počet původních 26 jednotek o 10 dalších, malometrážních.

"Vyšším počtem obchodů vycházíme vstříc poptávce. Chceme nabídnout jak obchody s větší plochou, tak i ty menší, aby si každý nájemce mohl zvolit pro sebe to nejlepší řešení", uvedl Thomas Villadsen, generální ředitel TK Development.

Fashion Arena stejně jako jiná outletová centra po celém světě funguje na principu nabídky kvalitního značkového zboží z dřívějších kolekcí, jehož cena je minimálně o 30 až 70 % nižší než v klasických obchodech. Obchodníci (často přímo výrobci) s různými druhy zboží od módy, sportovního oblečení, obuvi, módních a kožených doplňků přes spodní prádlo, kosmetiku, hračky až po potřeby pro domácnost nabízejí tímto způsobem nové nepoužité zboží, které se neprodalo a které uvolní místo novým kolekcím, jejichž frekvence na pultech tradičních obchodů je čím dál tím častější. Jde často také o zboží z nadvýroby.

"Návštěvnost a průměrná výše útraty v centru neustále roste. Je tedy jasné, že tento koncept v Praze a širším okolí dlouho chyběl. Zákazníci se navíc vracejí a doporučují Fashion Arenu i svým známým, což je pro každé outletové centrum důležitý aspekt", sdělil zástupce LMS Outlets, Graham Coxhead.

Z průzkumu, který se uskutečnil loni v prosinci, vyplývá, že typický návštěvník Fashion Areny zde stráví 90 minut, navštíví 8 obchodů a nakoupí ve dvou z nich, přičemž utratí 2 395 Kč během jedné návštěvy. Nejvíce návštěvníků Fashion Areny je ve věku 21-30 let (42 %), následuje věková skupina 31-40 let % (26 %) a 15-20 let (21 %).

Klikněte zde pro více informací.